9 اشتباه رايج در فروشندگي

در اينجا لبخند بيزينستان را ببينيد

9 اشتباه رايج در فروشندگي

۶۸ بازديد

فروشندگي يكي از مهمترين عوامل موفقيت هر كسب و كار است. در اين راستا، بايد به اشتباهات رايج در فروشندگي توجه كرد و در برنامه‌ريزي فعاليت‌هاي فروش، آن‌ها را مديريت كرد. در زير چند اشتباه رايج در فروشندگي كه عموما در دوره آنلاين فروش تدريس مي شود را ذكر مي كنيم.

  1. عدم شناخت مشتري: يكي از اشتباهات رايج در فروشندگي، عدم شناخت مشتري است. اين موضوع مي‌تواند باعث شكست در فروش شود. براي موفقيت در فروش، بايد با نيازها و مشكلات مشتريان خود آشنا شويد و سپس محصولات و خدمات خود را مطابق با نيازهاي مشتريان ارائه دهيد.
  2. ارائه محصول يا خدمات نامناسب: اگر محصول يا خدماتي كه شما به مشتريان ارائه مي‌دهيد، نامناسب باشد، نمي‌توانيد موفقيتي در فروش داشته باشيد. بنابراين بايد به دقت محصولات و خدمات خود را ارزيابي كرده و فقط آن‌هايي را ارائه دهيد كه بازار آن‌ها را دارد و مشتريان به آن‌ها نياز دارند.
  3. عدم تفاوت با رقبا: براي موفقيت در فروش، بايد به دقت رقبا را بررسي كرده و راه‌هايي را براي تفاوت با آن‌ها پيدا كرد. اگر به همان شكل كه رقبا عمل مي‌كنيد، شما نمي‌توانيد در ميان رقبا برتري پيدا كنيد.
  4. اديده گرفتن تجربه مشتري: يكي از عوامل مهم در موفقيت در فروش، تجربه مشتري است. بنابراين بايد به تجربه مشتري توجه كنيد.
  5. فروشندگي يكي از مهمترين عوامل موفقيت هر كسب و كار است. در اين راستا، بايد به اشتباهات رايج در فروشندگي توجه كرد و در برنامه‌ريزي فعاليت‌هاي فروش، آن‌ها را مديريت كرد:
  6. عدم شناخت مشتري: يكي از اشتباهات رايج در فروشندگي، عدم شناخت مشتري است. اين موضوع مي‌تواند باعث شكست در فروش شود. براي موفقيت در فروش، بايد با نيازها و مشكلات مشتريان خود آشنا شويد و سپس محصولات و خدمات خود را مطابق با نيازهاي مشتريان ارائه دهيد.
  7. ارائه محصول يا خدمات نامناسب: اگر محصول يا خدماتي كه شما به مشتريان ارائه مي‌دهيد، نامناسب باشد، نمي‌توانيد موفقيتي در فروش داشته باشيد. بنابراين بايد به دقت محصولات و خدمات خود را ارزيابي كرده و فقط آن‌هايي را ارائه دهيد كه بازار آن‌ها را دارد و مشتريان به آن‌ها نياز دارند.
  8. عدم تفاوت با رقبا: براي موفقيت در فروش، بايد به دقت رقبا را بررسي كرده و راه‌هايي را براي تفاوت با آن‌ها پيدا كرد. اگر به همان شكل كه رقبا عمل مي‌كنيد، شما نمي‌توانيد در ميان رقبا برتري پيدا كنيد.
  9. ناديده گرفتن تجربه مشتري: يكي از عوامل مهم در موفقيت در فروش، تجربه مشتري است. بنابراين بايد به تجربه مشتري توجه كنيد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.