سرفصل هاي آموزشي يك دوره مذاكره حرفه اي

در اينجا لبخند بيزينستان را ببينيد

سرفصل هاي آموزشي يك دوره مذاكره حرفه اي

۱۶ بازديد

اگر بخواهيم مهارت هاي ضروري موردنياز يك مدير را برشمريم، قطعا مذاكره يكي از مهمترين هاست. مذاكره نه تنها براي مديران سازمان بلكه براي هر فردي كه در بازار حضور داشته و فعاليت مي كند، يك مهارت كليدي محسوب مي شود؛ از نيروي خدماتي سازمان گرفته تا مسئول هيئت مديره.

از آنجايي كه مذاكره به حل تعارضات و ايجاد ارتباط موثر كمك ميكند، يادگيري آن باعث مي شود تا ارتباطات درون سازماني بهتر شده و درنتيجه فرهنگ سازماني بهتري نيز به وجود آيد.

يادگيري مهارت مذاكره به يك مدير كمك مي كند تا بهتر بتواند در جلسات رسمي سازمان، محصول يا خدمت خود را پرزنت كرده و زمينه فروش يا بستن قرارداد تجاري را مهيا كند

داشتن مذاكرات تجاري موفق زمينه ساز گسترش شبكه ارتباطي سازمان شده و مي تواند به برندينگ سازمان نيز كمك كند

با توجه به اينكه اين مهارت بسيار مهم استد، راه كوتاه ترِ يادگيري آن شركت در دوره هاي آموزشي اين حوزه ازجمله دوره اصول مذاكره است. موضوعاتي كه در اين دوره ها تدريس مي شود بسيار پربار بوده و باعث مي شود يك مدير مذاكرات برنده برنده اي را به سرانجام برساند. در اينجا براي آشنايي شما با اين سرفصل ها، تعدادي از آنها را ليست كرده ايم:

  • تعريف مذاكره و چيستي آن
  • انواع استراتژي هاي مذاكره
  • زبان بدن و ارتباطات غيركلامي در مذاكره
  • تكنيكها و تاكتيك هاي مذاكره
  • آشنايي با دام هاي مذاكره
  • مدل ذهني مذاكره كننده
  • دلايل عدم موفقيت مذاكرات
  • بايدها و نبايدهاي مذاكره رسمي
  • چك ليست يك مذاكره موفق
  • مهارت هاي موردنياز براي يك مذاكره كننده
  • ويژگي هاي يك مذاكره اصولي
  • معرفي سبك هاي مذاكره
  • آشنايي با شخصيت هاي مذاكره كنندگان
  • چانه زني در مذاكره و قواعد درست آن
  • حل اختلافات از طريق مذاكره
  • مذاكره فروش
  • آشنايي با اصول و فنون مذاكره
  • هوش هيجاني و مديريت احساسات در مذاكره
  • مديريت جلسات مذاكره
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.